Radionica “Digitalni marketing plan Viminacijuma”

Tokom 50. Sajma turizma u Novom sadu organizovana je radionica pod nazivom Digitalni marketing plan Viminacijuma. Prijavilo se 7 timova od po 4 člana. Četiri tima ušla su u finale održano 5.oktobra 2017. Timove su sačinjavali studenti sa FON-a, departmana za marketing. Tada su timovi prezentovali svoja rešenja pred žirijem u kojem su bili Vladimir Đumić ispred fondacije Viminacijum, dr Branka Novičić Korać docent na FON-u i mentor na radionici i dr Jelena Andjelković Grašar ispred Arheološkog parka Viminacium. Žiri je u dogovoru sa dr Miomirom Koraćem direktorom Arheološkog parka Viminacium odlučio da prvo mesto zaslužuju svi timovi podjednako jer samo njihove objedinjene ideje mogu imati konkretne rezultate. Dogovoreno je da studenti dođu u posetu Viminacijumu i započnu rad na publikaciji koja će prikazati rezultate njihove radionice. Tokom radionice prezentovani su aktuelni projekti Arheološkog instituta među kojima je projekat Archest direktno vezan za turističku promociju Viminacijuma kao važne destinacije.

IMG_20171005_155702

IMG_20171005_145520

IMG_20171005_155659

IMG_20171005_145845IMG_20171005_145536